Monday, April 15, 2013

Gelagat Classmate

Hari pertama aku bersama group aku @group MDAB masuk ke class. Semua mata tertumpu dekat kami semua. Mungkin dia orang ingat kami semua adalah rayuan second intake, but thats not true. haha
Seminggu dalam class uh macam pendatang asing. For information dalam class uh ada pelbagai puak. Tapi itu semua masa first2 or just happen in one week.. After introduce about own self, masing2 sudah saling mengenali.. pepetah ada mengatakan, kawan biar beribu. hahahaha.. Perkenalan aku yang pertama dalam class uh adalah dengan faiz a.k.a. class rep(ketua class kami).

Bila dah rapat,apa2pun yang dilakukan pasti akan jadi, betul tak??? Bermula dengan group assignment, semua dah mula rapat. Namun adat berkawan, bila kita rapat dengan orang lain, mesti akan ada orang yang tidak senang duduk.. erm,.. Perkenalan aku dengan Teha, Nabila, Dayah lg buatkan aku macam berada dekat dengan family.. haha.. Teha adalah seorang yang always happy and sometime moddy.. Teha berasal dari NOGORI SEMBILAN.. haha.(jgn marah ye teha).. Nabila(first2 ta bertegur,but last2 rapat dgn aku).Belaa ni org Melaka, Dekat la dengan Johor(jiran tetangga)..... Terkenal dengan melatah dia apabila sering kali diusik. (bukan org lain,aku sendr yang selalu kacau dia)haha....

Selain dr teha,dayah and Belaa,... Aku juga rapat dengan Suha(seorang yg caring), faa@aten(seorang pendengar setia masalah)haha,Nina(seorang yang faham kawan2) dan Fifa(seorang yg alim,sejuk mata memandang)

Dipendekkan cerita sebab mata aku pun dah mengatuk tahap panda,, haha.. diaorang semua ni mmg best and superb r.. Aku pon dh anggap dyorg mcm adq beradik and family aku sendr,,..

No comments:

Post a Comment