Thursday, December 13, 2012

pErSaHaBaTaN,..

ikatan persahabatan itu tidak akan pernah terputus walapun beribu halangan yang datang.. Dimana sahaja kita berada, ikatan persahabatn itu akan terjadi tanpa kita sedari..

1/12/2012 aku telah berdaftar di UiTM KAMPUS DUNGUN. Setelah 6 bulan aku di SEGAMAT,aku telah ditukarkan ke DUNGUN dan mengambil kursus PENGURUSAN PERHOTELAN.Hari pertama aku disini telah menyebabkan aku berkenalan dengan beberapa orang daripada kursus yang sama dengan aku. Berkenalan dengan mereka semua telah membuat aku tidak seperti berada di tempat baru.. Sehari kenal dengan mereka, macam sudah lama kenal.. Berbagai gelagat dan tingkah laku daripada mereka yang dapat aku lihat.. Adakalanya gelagat membuat aku tertawa dan adakalanya membuat aku marah.. Tapi aku kawal perasaan marah aku sebab aku tahu yang persahabatan itu lebih penting dari percintaan.. setelah berdaftar di FAKULTI, aku terus masuk ke kelas dan belajar seperti biasa.. Boleh dikatakan setiap hari aku dan mereka pergi kelas bersama. walaupun baru kenal, tetapi kami rapat macam satu keluarga..

No comments:

Post a Comment